zaterdag 24 december 2011

Wie O Wie?

Na tijden van trouwe dienst heb ik dan toch eindelijk besloten om mijn oude vertrouwde Scraptacular groene Medium Wheeled Tote te verkopen. Sinds de winkel dicht is, staat ie met pensioen in een hoekje en dat terwijl ie nog helemaal in orde is!

Binnenin zitten heel veel vakken en eigenlijk is het gewoon een kastje op wielen. Hij is van Mimi en uitgevoerd in Suede dat behandeld is tegen vlekken. Nieuw kostte de tote 135 euro maar hij mag nu voor 45 euro, inclusief verzendkosten van eigenaar wisselen.

Mocht je interesse hebben, ik heb ook foto's van de binnenzijde zodat je een uitgebreidere indruk kunt krijgen.

Behalve de tote doe ik ook de bijbehorende laptop tas weg en de kleine organizer. Beide zijn ook uitgevoerd in suède en uiteraard heb ik ook van dit stel meerdere foto's. De laptops kostte nieuw 69 euro en mag nu weg voor 27,50 inclusief verzendkosten.

De kleine opbergen heeft 4 etui's die je los kunt halen. Hij is nauwelijks gebruikt en kostte nieuw 35 euro. Hij mag weg voor 22,50 inclusief verzenden en dan zal ik hem vullen met een verrassing, want embelishments heb ik hier genoeg!

Mocht je interesse hebben, mail me dan op scraptaculardesign@gmail.com. Ik hoop dat ik iemand anders hiermee een plezier kan doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten