zondag 28 augustus 2011

Even voorstellen....5

Zoals al aangekondigd in het bericht van afgelopen vrijdag, stellen we vandaag Hermien aan jullie voor:


Hoi allemaal, ook ik mag mij voorstellen. Mijn naam is Hermien Loos. Moeder van 2 geweldige  pubers en 3 dagen werkzaam in de gezondheidszorg. 
En mijn grootste hobby is…….. Ik kom niet uit het oorspronkelijke designteam maar was een veelvuldig bezoeker van Scraptacular. Ik vind het geweldig dat ik nu mag meehelpen met deze workshops. 
Ik knutsel al menig jaar en mijn voorkeur op dit moment is kleine projecten en kaarten maken. 
Ik vind het leuk om scrapkaarten te maken met een leuke stempel en deze dan in te kleuren. Het maakt niet uit of dit de Copics, Aquamarkers, Distressinkt of Derwent zijn, alles heeft zijn eigen charme. Zo ook het spelen met stempelinkt , embossingpoeder en de heattool.

Ook het maken van bloemen met allerlei stansmallen vind ik super om te doen. Je kan dan je eigen papier gebruiken en je kaart of project geheel naar eigen wens maken. Je gebruikt een ander takje voor eronder, een steentje, kraaltje of parelpen voor een bloemhart, een beetje vouwen en in vorm duwen en elke bloem wordt anders.
Sowieso zit er altijd wel een stansfiguurtje op mijn werk en vaak een stippel- of borduurrandje, anders is het niet compleet. 
En spelen met een pons is ook al zo verslavend, een enkele randje of helemaal rondom alles is mogelijk. En is het niet mogelijk dan net zolang proberen totdat het wel kan.
Ik hoop dat jullie allemaal evenveel zin hebben in de Maxi Workshop Dag als ik. Ik kan niet wachten tot 5 november om te helpen dat jullie een leuke dag hebben. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten