zaterdag 20 augustus 2011

Even voorstellen....4

Afgelopen weken hebben we Petra, Linda en Sylvia aan jullie voorgesteld. Nu is het tijd voor Melanie:

Hallo allemaal,


Mijn naam is Melanie. Ik ben getrouwd met Alex en samen hebben wij een zoontje, Jimmy. Destijds was ik met veel plezier lid van het designteam van Scraptacular
Toen de winkel stopte, waren wij ook net begonnen met onze reuze verbouwing en halverwege die verbouwing werd Jimmy geboren. Die tijd heb ik dus minder gescrapt dan ik zou willen.

Als ik scrap, scrap ik het liefste miniboekjes. Ik maak daarom weinig kaarten, want die eindigen bijna altijd als miniboekje.
Daarnaast ben ik gek op stofjes en lintjes. Veel stofjes projecten doe ik met mijn moeder en samen komen we vaak met erg leuke ideeën. 
Thuis houd ik mij ook nog vaak bezig met het bedenken van creatieve oplossingen voor het opbergen van onze spulletjes. Zo ontwierp ik ons badkamermeubel, Jimmy's kledingkast en ben ik nog druk met mijn scrap-bureau en -opbergmeubel. Deze zal dan een plekje krijgen naast een ander grote hobby van mij, de keuken.


Ik kijk uit naar dit superleuke scrap event en vind het heel leuk om daar jullie een handje te helpen.

Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten