vrijdag 5 augustus 2011

Even voorstellen.... 2

Afgelopen week hebben jullie kennis kunnen maken met Petra. Deze week kunnen jullie kennismaken met Linda. Linda heeft de workshop "Oehoe in een boek" ontworpen. Achter deze workshop zit eigenlijk ook een verhaal, maar dat vertellen we een andere keer.



Hai, mijn naam is Linda Boomhouwer, ik ben 39 jaar en woon met mijn twaalfjarige dochter en twee achtjarige zoontjes in Kudelstaart. Naast het moederschap ben ik ook drie dagen per week werkzaam als directiesecretaresse in een huis van bewaring. Sinds 2006 ben ik actief aan het scrappen. Ik was altijd al erg creatief, of het nu om mozaïeken of muurschilderingen ging, kastjes pimpen of foto’s plakken. 


Ik geef bij het scrappen wel de voorkeur aan aparte werkstukken i.p.v. standaard lay-outs. Zo maakte ik een “stamboom” op de muur van mijn zoontje toen hij aangaf fotolijstjes naast zijn bed te willen. (Is toch veel hipper!)


Voor een vriend maakte ik schilderijtjes van de foto’s van hem met zijn kinderen. Mijn eigen kinderen zijn natuurlijk ook bron van inspiratie. Zo maakte ik een grote canvas van mijn dochter op de Elf Fantasy Fair...  

...en een drieluik van canvas van haar zing en swing optredens. 

De juffen worden ieder jaar wel verwend met een gescrapt afscheidscadeautje en jaarlijks ga ik met een groepje vriendinnen en mijn moeder en zus een weekendje weg om te scrappen (het zit in de familie). 
Mijn zus en ik verzinnen dan beide een leuke workshop die de rest dan gaat maken. Ieder een dag zodat we zelf ook nog cursist kunnen zijn. Zo kwam het ook dat ik dit jaar gevraagd ben om een leuke workshop die ik voor vrienden thuis had gegeven ook in een winkel mocht geven Een heel leuke ervaring! 
Ik kijk erg uit naar de Maxi-Workshopdag en hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over onze projecten als wij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten