zondag 1 april 2012

Sunday Sale!

Vandaag is het weer zondag en dat betekend Sunday Sale! Zoals je vorige hebt kunnen lezen ben ik druk met opruimen van mijn scrapplek. Ik kom nog steeds van alles tegen uit de winkel want ik had aardig gehamsterd. Sommige dingen heb ik meerdere keren, andere ga ik niet meer gebruiken.

Daarom zoekt vandaag mijn kleine Mimi opberger (die destijds nieuw 30 euro kostte...) een nieuwe eigenaar. In de opbergen zitten 4 etui's die je los kunt halen omdat ze voorzien zijn van klittenband. Hij is zo goed als nieuw want ik heb hem eigenlijk nooit gebruikt.

Maar er hoort natuurlijk ook wat in! Daarom heb ik hem gevuld met 14 grote papieren bloemen van Bazill, 14 kleinere papieren bloemen van Bazill, 12 meter lint van o.a. Maya Road en een gereedschapsetje van Making Memories. Het setje bestaat uit een pincet, liniaaltje, prikpen/rub-on tool en een snijmesje met vervangbaar snijblad. Hij is super handig als je buiten de deur gaat scrappen en er kan heel veel in. Ook is hij handig voor het opbergen van kleurmaterialen zoals potloden, Copicpennen of doezelaars.

Dit complete setje is in de aanbieding voor 22,50. Daar komen dan nog wel verzendkosten bij als je wilt dat ik het naar je op stuur. Als je een aparte foto wilt van het gereedschapsetje, kan ik je die per mail sturen.

Mocht je geïnteresseerd zijn, mail me dan op scraptaculardesign.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten