donderdag 26 april 2012

It's Sneak Peak Thursday!

Het is weer donderdag en dus ook weer Sneak Peak Thursday! Je raadt het vast al, er wordt nog steeds hard gewerkt. Inmiddels zijn we in de voorbereidingen van de workshops zelf beland. Dan bedoel ik niet pakketjes maken maar de details van het ontwerp. Afgelopen week heb ik de workshop The Grungebook nog een keer gedaan zodat ik precies weet waar ik op moeten letten tijdens het geven van de workshop. Komend weekend doen we van deze workshop de proefworkshop en dan zijn we er helemaal klaar voor! Mag ook wel want over twee weken is het al zover...

Verder liggen er nu overal onderdelen die klaar zijn om samen een pakketje te worden. Hierboven zie je alle suedine, fiberfill en chipboard van de kaften van Soft & Sweet. Samen met het papier en de embellishments wordt dat ook komend weekend tot een pakketje verpakt. Voor de liefhebber kan ik alvast melden dat we overal pakketjes van over gaan hebben. Er is bij iedere workshop een beschrijving gemaakt dus mocht je het event missen, je kunt altijd nog zelf aan de slag. Na de Maxi-Workshopdag van 12 mei verkopen we deze pakketjes.

Voor wie het vorige bericht gemist heeft: Aanstaande maandag komt de volgende nieuwsbrief uit. Zit je nog niet in ons mailbestand, stuur dan een mailtje naar scraptaculardesign@gmail.com. Je krijgt hem dan als eerste in je mailbox!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten