zaterdag 16 juli 2011

Er komt een vervolg!

Hallo allemaal!

Bijna twee maanden geleden is er na jaren weer een Scraptacular workshop gegeven. Dit was een groot succes en veel dames vonden dat het een vervolg moest krijgen. Niet alleen dames die meededen aan de workshop van 28 mei, ook dames die mailden dat ze helaas niet konden die dag. Tot op de dag van vandaag ontvang ik nog mail waarin er gevraagd wordt of dit niet nog een keertje kan!

Dat kan inderdaad en de plannen hiervoor zijn bijna helemaal rond! Komende week wordt de laatste hand gelegd aan een aantal ontwerpen en aan het regelen van alle zaken achter de schermen en dan is het volgend weekend zover: dan openen we de inschrijving!

Het wordt iets Scraptaculars! Alles wat jullie altijd zo leuk vonden komt terug maar dan nog net een beetje leuker: " Miniworkshopdag" wordt " Maxiworkshopdag", de ontwerpen zijn zoals je gewend was allemaal apart en met uiteraard een techniek erin zodat je ook nog een en ander leert en we hebben onze oude vertrouwde keukenprins weer bereid gevonden om de High Tea te verzorgen. Dit alles gaat plaats vinden op een hele mooie locatie in het centrum van Leiden.

Dit alles gaat plaats vinden op zaterdag 5 november 2011.

Meer kan ik nu nog niet verklappen, maar hieronder zal ik wel een Sneak-Peak plaatsen zodat je alvast een beetje een indruk krijgt. Komende week wordt er op dit blog regelmatig een up-date of een nieuwe Sneak-Peak geplaatst. Ook zullen de dames die het nieuwe Designteam vormen zich voor gaan stellen.
Wil je helemaal op de hoogte blijven, meld je dan aan voor de automatische mail via het schermpje dat je bovenaan bij blog banner kunt vinden.


Heb je stiekem al allerlei vragen? Mailen mag natuurlijk ook: scraptaculardesign@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anne-Marie, ik ben ontzettend benieuwd wat het allemaal gaat worden. Ik hoop dat ik in november wel in de gelegenheid ben om te komen!!

    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Anne-Marie! Ik heb de datum al op de kalender gereserveerd :)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen