zondag 25 maart 2012

Sunday Sale!


Inmiddels is het pakket verkocht! Komende zondag een nieuwe Sale!

Goedemiddag allemaal!

Langzaam aan wordt het in mijn scraproom een beetje overvol.... er komen iedere week nieuwe materialen bij en er liggen nog zoveel spullen die allemaal een keertje gebruikt kunnen worden. Maar omdat ik een echte verzamelaar ben, zoals vele scrappers heb ik ook allerlei materialen waarvan ik dan denk: "Daar ga ik nog eens wat mee doen!" 

Dat komt er dus echt niet van en omdat er nu alleen maar bij komt, moet er toch ook echt eens iets weg. Ik ben dus aan de opruiming begonnen en vaak kom ik dan ook veel tegen dat ik gebruikt heb voor een voorbeeld voor de winkel. Soms is er een half vel gebruikt, soms een aantal embellishments, maar van wat er over is kun je nog heerlijk kaartjes maken of een leuk miniboek.... mezelf kennende ga ik daar geen tijd voor hebben.

Dus heb ik vandaag een en ander uit de kast getrokken wat weg mag. Deze week gaat het om een oude lijn van Chatterbox met embellishments, een restant van Holly Jolly en van een andere MME lijn met embellishments, meerdere pakjes rub-on's (soms aangebroken) Grungeboard figuren, twee nooit gebruikte chipboard lettersets van Basic Grey, fragments van Tim Holtz (vierkant), een colluzle alfabetmal, een sluiter van Zutter, twee opbergmappen (A4 en A2 formaat), meerdere kaartjes fibers van Basic Grey, 5 verschillende meters lint van Maya Road en nog wat transparanten van MME. 

Dit alles mag compleet weg voor 25 euro. Het gaat dus om het gehele pakket en niet om losse zaken hieruit. Komende weken ga ik dit iedere zondag doen, maar als het pakket op maandag niet weg is, wordt het op internet geplaatst voor verkoop. Wie o wie kan ik er happy mee maken? Mail me!

groetjes en geniet van het zonnetje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten